> Miss New Zucci: COS

Search

Follow

Mellomrom

Mellomrom

Slideshow Mobile


Slideshow Normal


Mellomrom

Mellomrom

Wednesday 20 March 2013

COS


Her er det jeg kjøpte meg da jeg var i Strasbourg (det fra da jeg var hjemme i Bodø legger jeg ut på fredag). Vi var innom flere butikker, men jeg endte opp med å bruke hele shoppingbudsjettet på COS. De har så sinnsykt mye fint! Lyon har det meste av butikker, men det lille "COS-hjørnet" på Galeries Lafayette kan ikke sammenlignes med den store butikken som ligger i Strasbourg. Ellers ble det nettopp åpnet en butikk i Oslo, så om du er i nærheten anbefaler jeg å dra innom.  Om du ikke har muligheten kan du sjekke ut nettbutikken her.


Jeg fant meg en perfekt grå t-skjorte, en overdel med åpen rygg som jeg nesten ikke klarer å vente med å ta i bruk, en ring (som matcher smykket jeg kjøpte før ferien) og tidenes fineste skinnveske. Kunne ikke ha blitt mer fornøyd.


No comments :

Post a Comment