> Miss New Zucci: There's nothing that can't be fixed

Search

Follow

Mellomrom

Mellomrom

Slideshow Mobile


Slideshow Normal


Mellomrom

Mellomrom

Thursday 26 July 2012

There's nothing that can't be fixed


Hvorfor kaste ting når det kan fikses? Hårspennen var ødelagt, armbåndet var så stort at det falt av håndleddet mitt og ringene var... ikke ringer. Midt i all pakkingen har jeg tatt meg tid til å ordne dette. Tre ting jeg har tenkt på så alt for lenge uten å ha gjort noe med. Hårspennen min (som tilhørte mamma en gang) hadde mistet den midterste sirkelen, men er nå så god som ny! I tillegg kan jeg endelig (etter et par år) starte å bruke dette armbåndet som jeg har strammet inn. Det var på tide. Sist, men ikke minst, har jeg laget meg to ringer av gråstein. De ble veldig kule. Ikke prøv å motsi meg. Stein er mye mer interessant enn det man i all hovedsak skulle trodd! Jeg er veldig fornøyd med dagens produktivitet.






1 comment :